söndag 19 augusti 2012

Luktärtor

När jag var på Läckö slott för ett tag sedan, som ni kan se i ett tidigare inlägg, så förundrades jag så över deras fantastiska luktärstalléer som växte så det knakade. Själv har jag inte lyckats med de som jag sått på friland däremot trivs de bra i krukor! Jag har använt mig av Lord Nelsons fröer och dessa heter Royal Rose och Royal White.






Välkommen Barbara till följare av min blogg!
Welcome Barbara to follow my blog!

http://villa-rosengarten.blogspot.se/

3 kommentarer:

  1. Thank you dear! Nice to see your wonderful flowers! Hugs, Barbara

    SvaraRadera
  2. Härligt med doften av många olika luktärter! Och att plocka in buketter av dem : ) SÅ fina de är mot det mörka staketet överst.
    /Cika

    SvaraRadera
  3. Luktärter är så vackra, dina har så vackra färger! Och vilken underbar solros som växte upp hos dig! :-)

    Ha en fin kväll!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera