lördag 30 augusti 2014

Hösten närmar sig

Man kan ju inte säga annat än att vi har haft en helt fantastisk sommar. Mycket sol och mycket värme och mycket mys med Alicias andra kull som nu har flyttat till sina nya familjer. 

Nu är jag tillbaka i arbete igen efter att ha haft studieuppehåll under ett år, då jag återigen har läst medie- och kommunikationsvetenskap på Göteborgs Universitet. Detta avslutades med en magisterexamen i somras och i mitt fördjupningsarbete har jag mött många fantastiska människor och det har även lett till att jag ibland kommer att gästblogga på Plyhm Kommunikation. Mitt första inlägg gjorde jag igår och det handlar om Content Marketing så är ni nyfikna på det så hittar ni inlägget här

Om ni har frågor eller vill veta mer hör gärna av er på malena.eklund@hotmail.com


Nu är det dags att ge sig ut i trädgården och röja bland buskar och träd. Ha en underbar helg!

Kram Malena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar