söndag 31 juli 2016

Rosor i min trädgård

Idag är min sista semesterdag och vi har under de gångna veckorna skött om huset en del. Jag har målat entrén och även satt igång att måla lite möbler för att uppdatera arbetsrummet. De kommande veckorna ska vi ge oss på trädgården och flytta om lite och skapa nya rabatter. Just nu blommar några olika sorters rosor i min trädgård:


Bonica

Louise Bugnet
Okänd gul ros
Lavendel
Även lavendel och humlesuga finns i trädgården och blommar vackert. Jag ser nu fram emot de nya trädgårdsprojekten och att ha lite lediga strödagar då och då för att kunna sätta mina planer i verket.
Lavendel

Ha en härlig söndag!
Kram Malena


1 kommentar:

  1. Underbara rosor, önskar att jag hade lite bättre tur med rosor... funkar inte alls här.
    Ha en bra vecka!
    Birgitta

    SvaraRadera