söndag 9 september 2012

Hektisk vecka!

Denna vecka har det varit fullt upp! Både på jobbet och privat. Jag har dessutom varit i Stockholm några dagar och det var en kombination av nytta och nöje!
Jag måste bara ge er alla ett tips: om ni åker till Stockholm så ta en båt till Nacka strand och ät på Restaurang J. Det var så mysigt och väldigt gott. Till förrätt åt jag svenska insjökräftor och det är man ju inte bortskämd med när man bor på västkusten som jag, då blir det mest havskräftor. Det var så gott, även fisk- och skaldjursgrytan var kanon.


Gå in på: www.hotelj.com så kan ni läsa mer.
Ha en härlig vecka!


3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med ett besök på J:s. Jag fiskade i Vättern i somras men den har varit så kall så det har varit ont om kräftor i år.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Kräftor mums
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera