torsdag 22 maj 2014

1 och 4 dagar gamla

Småttingarna frodas, äter, sover och växer. De går upp fint i vikt alla tre. På bilderna nedan är de 1 dag gamla och 4 dagar gamla. Jag tycker fortfarande att det är svårt att avgöra kön på dem, men jag tror på en flicka och två pojkar fast helt säker är jag dock inte. Däremot är jag ganska säker på att en av de är blå, om den är blå solid eller blå tabby är jag inte helt säker på ännu.
Jag återkommer i könsfrågan och i färgfrågan :)

1 dag gamla

1 dag gamla

4 dagar gamla

4 dagar gamla

4 dagar gamla

För att känna igen de små så har de fått olika färger med arbetsnamnen Pink, Röd och White. Idag vägde Pink: 146 g Röd: 141 g White: 134 g

Kram Malena

1 kommentar:

  1. Sååå bedårande....kul att få följa med på deras första tid....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera