söndag 13 juli 2014

8 veckor

Underbara, gosiga, busiga och rumsrena. Världen finaste kattungar tror jag att det är. Fast det är nog så klart väldigt subjektivt.... Idag försökte jag få de att posa vackert och det gick väl så där;) Det är ju det där med att sitta still som inte är jättekul när man är en 8 veckor gammal kattunge med jättebus i kroppen. Den här veckan har vi tränat kloklippning och haft finbesök från Stockholm så det har blivit extra mycket gos för de små dunbollarna.




Bianca 990 g (intresse visat)



Bella 860 g (tingad)



Bea 816 g (tingad)

Ha en skön söndag och en fortsatt härlig juli vecka!

Kram Malena

2 kommentarer:

  1. Fiiiina är de, och så stora de har blivit! De får träna sig på att posa! :-) Härligt att se att någon är intresserad av Bianca, jag tycker att hon är så jättefin!
    Kram!
    Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pernilla, ja hon är så fin så om ingen slår till så behåller jag henne :D
      Jag väntar med spänning på uppdatering av dina små;)

      Radera