tisdag 1 oktober 2013

Underbar höstdag!

Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett blogginlägg och det beror helt enkelt på att jag har haft och har fullt upp. Jag har börjat studera på Universitetet igen efter många års uppehåll och som om det inte vore nog med heltidsstudier så läser jag två dubbla kurser.... Jaja det är bara fram till sista oktober sedan ska jag gå ner till 100%:)
Men tidigt imorse tassade jag och Alicia ut i trädgården där vi tog oss en liten promenad, det är ju helt fantastiskt underbart väder. Klarblå himmel  och strålande sol! Nu är det inte så mycket som blommar längre, men astern är ju än så länge fin. Det är en blomma som jag nog måste inhandla lite fler av...
Mest förvånad blev jag av att mina nya Bonica rosor tydligt funderar på att blomma om igen. Vi får väl se vem som hinner först. De eller frosten?



Även Alica gillar att lukta på blommorna!


Ha en fortsatt härlig vecka!

1 kommentar: