onsdag 23 oktober 2013

Univariata, bivariata och trivariata analyser

Ja, det är vad jag har hållit på med idag. Låter kanske inte särskilt kul, men när man väl satt sig in i statistikens värld så kan det vara väldigt intressant. Mest intressant är ju förstås om jag förstått uppgiften rätt och kommer få godkänt eller ej efter att ha lämnat in. Det är dock inte färdigt än, jag måste göra lite snygga tabeller och linjära och icke linjära kurvor innan det är klart:)

Jag hade verkligen behövt en promenad idag, men hindrades av att jag vill bli färdig med alla studier helst innan helgen. Som tur är har jag haft gott sällskap av min gosiga Alicia som syns på bilderna här.




Sleepy head och jag har iallafall haft det varmt och skönt inomhus idag när vädret varit grått och regnigt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar