fredag 11 oktober 2013

Varm höst!

Ömsom vin ömsom vatten eller efter regn kommer sol kan man ju också säga, men nu har vi återigen haft helt fantastiska varma soliga dagar. Jag gjorde en tidig höstplantering och sparade några blommor som såg fräscha ut i krukorna och det lönade sig ju verkligen speciellt nu som Fuschian blommar om. Det är imponerande den brukar inte alls vara så glad som den varit denna höst:)




Det ser ut att bli en härlig helg med mycket sol så jag får verkligen gå upp tidigt och plugga intensivt så att jag kan få njuta lite av solen och trädgårdsarbetet som väntar.
Ha en skön helg! 
 

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så nydelig katt!
    Jeg og har Hellig Birma :))))
    Ha en flott helg!

    Klem Camilla .

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken höst vi har. Jag njuter av den varenda dag :)
    Kissekatterna är helt bedårande. Jag blir alldeles knäsvag av kattungar :)

    Jag önskar dig en fortsatt härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera